Wymagania dla kandydatów

Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe, które chcą się rozwijać. Oferujemy wsparcie merytoryczne, finansowe, techniczne. :: AutoCrew - Wymagania dla kandydatów

Minimalne wymagania dla kandydatów do sieci AutoCrew

Obowiązują od 01.01.2010

Zakres usług

Kompleksowa obsługa samochodów wielu marek

Infrastruktura budynku

  1. 3 stanowiska naprawcze
  2. 2 stanowiska wyposażone w podnośniki lub jedno stanowisko wyposażone w podnośnik, drugie stanowisko z kanałem
  3. parking dla klientów
  4. biuro obsługi klienta wyposażone w:
    • wystawkę części Bosch
    • cennik usług podstawowych

Wyposażenie techniczne

  1. urządzenie diagnostyczne Bosch KTS w wersji 340, 440 lub wyższej
  2. aktualne oprogramowanie ESI 2.0 w wersji abonamentowej w minimalnym zakresie A+B+M+SD+SIS
  3. urządzenie do obsługi klimatyzacji
  4. odsysarka do oleju
  5. opcjonalnie min. jedno urządzenie z grupy:
    • rolki hamulcowe
    • diagnoskop silnikowy FSA 7xx
    • ścieżka diagnostyczna
    • wyważarka i montażownica
    • analizator spalin
    • narzędzia specjalne do obsługi silników Diesla
    • urządzenie do pomiaru geometrii zawieszenia

Uwaga dot. urządzeń z poz. 2-5: w przypadku konieczności zakupu wymienionych urządzeń wymagany jest zakup urządzeń oferowanych przez Robert Bosch Sp. z o.o.

Wyszkolenie techniczne Pracowników

min. 1 szkolenie techniczne w Centrum Szkoleń RBPL

Standardy funkcjonalne

  • stosowanie druków zleceń naprawy zawierających: (dane klienta i jego podpis; dane pojazdu, uwagi klienta i przewidywany czas realizacji usługi; dane dotyczace realizacji zlecenia lub stosowane karty realizacji zlecenia)
  • program warsztatowy
  • komputer ze stałym dostępem do Internetu
  • stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę
  • czystość i porządek wokół serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw
  • ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy próbnej, odbioru samochodu od klienta i jego zwrotu

Wizualizacja obiektu (minimalny zakres wymaganych elementów)

  • opaska fasady w wersji 590 lub 740 z tablicą informacyjną Bosch
  • pylon lub szyld pylonowy lub min. 1 maszt z flagą
  • tablica informacyjna Bosch
  • szyld ścienny

Sprzedaż części BOSCH

Minimalna miesięczna wielkość zakupów części Bosch uzależniona jest od potencjału warsztatu oraz lokalnych warunków rynkowych. Wartość ta nie może być jednak niższa niż 3 tys. PLN netto wg cen zakupu Dystrybutora.

Obrót na częściach Bosch należy wykonać u dostawców preferowanych:

  • Auto Land Polska SA Olsztyn
  • Auto Partner SA Bieruń
  • Fota SA Gdynia
  • Gordon Sp. z o.o. Bydgoszcz
  • Hart Sp. z o.o. Opole
  • Inter Cars SA Czosnów
  • Inter Parts Sp. z o.o. Stawiguda
  • Inter Team Sp.z o.o. Warszawa
  • RBPL-Holger Christiansen dawne CARGO

Współpraca handlowa z Dystrybutorem

Wymagana współpraca handlowa z Dystrybutorem w zakresie większości grup produktowych niezbędnych do funkcjonowania warsztatu.

Przynależność do innych sieci serwisowych

AutoCrew może jednocześnie współpracować w ramach sieci serwisów tworzonych przez importerów i/lub producentów samochodów oraz przez ogólnopolskich dystrybutorów części samochodowych różnych firm. Działalność w takich sieciach nie może jednak pozostawać w konflikcie z przynależnością do sieci AutoCrew i wizualizacją warsztatu zgodną z koncepcją AutoCrew.

Opłata roczna

Przynależność do sieci warsztatowej w ramach koncepcji AutoCrew związana jest z ponoszeniem rocznej opłaty.

Ostateczne wymagania precyzowane są po wizycie Pracownika firmy Bosch i/lub Pracownika Dystrybutora u Kandydata. Szczegółowe ostateczne ustalenia przekazywane są przez RBPL w formie listu intencyjnego.